مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین - موسسه حقوقی وکیل خانواده

مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین

توضیحاتی درباره مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین

امروزه بسیاری از زوجین پس از گذشت مدتی با اختلافات زیادی روبه‌رو می ‌شوند. این افراد با گفتگو می ‌توانند تا حد زیادی از مشکلات را حل کنند. اگر اختلافات بسیار بالاتر رود می‌ت وانند به وکیل خانواده مراجعه کنند. برخی از زوجین توان مالی پایینی دارند و به همین علت نمی‌ توانند به صورت حضوری به دفتر وکیل مراجعه نمایند و از جلسات حضوری بهره­مند شوند. برای اینگونه افراد مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین(به انگلیسی: online lawyer consultation) وجود دارد که می ­توانند از طریق فضای مجازی با مشاور خود گفتگو ‌کنند.

مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین
مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین

آیا مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین می‌تواند در زمینه طلاق تأثیرگذار باشد؟

برخی از زوجین به علت نداشتن تفاهم و دیگر مسائل تصمیم می ‌گیرند از هم جدا شوند. برای طی کردن روند طلاق بهتر است با یک وکیل کاربلد مشورت نمایند تا راهکارهای لازم را به آنها توضیح دهد. ممکن است زوج یا زوجه بخواهند پول کمتری را برای این مراحل پرداخت کنند و به همین علت از رفتن به نزد وکیل اجتناب می ‌کنند. اما در اینجا باید گفت که بهتر است از روش مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین استفاده کنند. این مشاوره کاملا اقتصادی و مقرون به‌ صرفه بوده و به صورت آنلاین و در فضای مجازی انجام می ‌شود. لازم است بدانید که بهتر است ابتدا تمامی مستندات موجود را از طریق برنامه‌های مختلفی مانند واتساپ برای وکیل خود بفرستید تا او با مطالعه آنها بتواند راه‌حل بهتری را به شما پیشنهاد کند. سپس تمامی مشکلات خود را بازگو نمایید. سعی کنید از پنهان کردن بسیاری از موارد خودداری کنید چرا که هر چقدر وکیل بهتر و بیشتر از وضع زندگی شما اطلاع داشته باشد بهتر می ‌تواند به شما در حل آنها کمک کند. بسیاری از افرادی که به طلاق اقدام می‌ کنند به وکیل خود وکالت می‌ دهند تا وکیل در دادگاه حضور داشته باشد و تمامی کارها را انجام دهد. مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین می ‌تواند مراحل طلاق بسیار زودتر به پایان برساند.

مشاوره با وکیل خانواده + آنلاین در زمینه گرفتن حق حضانت فرزند

زمانی که خدا فرزندی را به زوجین می ‌دهد هر دو طرف در برابر این هدیه الهی مسؤل هستند. هیچکدام از زوجین حق کناره‌گیری از نگهداری و مراقبت از فرزند خود را ندارند. حتی اگر زن و مرد به دلایل مختلفی از هم جدا شدند باز هم وظیفه هر دو آنها است که از فرزند یا فرزندان خود به نحو احسن مراقبت کنند. از نظر قانونی، دادگاه حق حضانت فرزند را تا سن هفت سالگی به مادر می‌ دهد. با تمام شدن این مدت زمان، فرزند به نزد پدر رفته و پیش او زندگی می‌ کند. البته اگر مادری بخواهد به طور کامل حق حضانت فرزند را بگیرد می ‌تواند در هنگام طلاق برای زوج شروطی را تعیین کرده و در ازای گذشتن از مهریه خود، حق حضانت فرزند را بگیرد.

مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین
مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین

مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین در زمینه پرداخت اجرت‌المثل

هنگامی که زن وارد زندگی مشترک با مرد می‌ شود، برخی از کارها جزو وظایف اوست. یعنی موظف است آنها را انجام دهد برای مثال نگهداری و بزرگ کردن فرزند یکی از وظایف زوجه است. اما برخی دیگر از کارهای منزل مثل تمیزکاری خانه جزو وظایف زن نبوده و اگر زنی این کارها را انجام می ‌دهد، به خواست خود اوست وگرنه می ‌تواند آنها را انجام ندهد. اجرت‌المثل حقی است که مرد در ازای کارهایی که زن وظیفه ندارد آنها را انجام دهد ولی با خواست قلبی و اختیار خود آنها را انجام می‌ دهد، پرداخت می ‌کند. اگر زوجه کارهایی را که جزو وظیفه او نیست انجام می‌ دهد ولی مرد هیچ پولی در قبال آن پرداخت نمی‌ کند. زن می ‌تواند از طریق مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین موضوع را برای وکیل بازگو کند و سپس به دادگاه خانواده مراجعه نماید. قاضی نیز به تمامی اظهارات زوجه گوش می‌ کند و در آخر با بررسی مدارک رای نهایی به نفع زوجه صادر می‌شود.

در چه صورتی مرد می‌تواند به زن مهریه پرداخت نکند؟

مهریه حق قانونی و شرعی زن است و مرد وظیفه دارد در هر زمانی آن را به همسرش پرداخت نماید. به همین علت توصیه می‌شود که  به مقدار مهریه توجه بسیاری شود تا مرد بتواند آن را پرداخت نماید. پس مرد تحت هیچ شرایطی نمی ‌تواند از زیر بار این دین بیرون آید مگر اینکه آن را پرداخت کند. البته در برخی از موارد زن در ازای گرفتن حق حضانت فرزند خود و یا گرفتن حق طلاق مهریه را به مرد بخشیده است. اگر مردی قصد داشته باشد از زوجه جدا شود باید مهریه او تمام و کمال بپردازد. با توجه به شرایط اقتصادی بسیاری از افراد توان پرداخت مهریه به صورت یک جا را ندارند. این افراد می‌ توانند از طریق مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین راه‌حلی را برای حل این موضوع پیدا کنند. در این صورت وکیل به مرد پیشنهاد می‌ دهد که از دادگاه بخواهد مهریه را برایش قسط ‌بندی کند. مرد می ‌تواند با تحویل اسناد دارایی‌های خود، توان مالی خود را به دادگاه ثابت کند. دادگاه نیز تمامی اسناد را بررسی کرده و در نهایت باتوجه به شرایط اقتصادی و همچنین درآمد مرد، مهریه را قسط ‌بندی خواهد کرد البته مرد موظف است حدود ده درصد از مهریه را به‌عنوان پیش ‌پرداخت به زن پرداخت کند و بعد از آن مهریه را به صورت قسط‌ بندی پرداخت نماید.

آیا مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین می‌تواند به شما در زمینه گرفتن نفقه کمک کند؟

مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین می ‌تواند در تمامی زمینه‌های مختلف خانوادگی به زوجین کمک کند. درباره نفقه باید گفت که هنگامی که زن و مرد با هم ازدواج می‌ کنند برای هر دو آنها قوانین و وظایف خاصی تعیین می‌ شود که باید به آنها عمل نمایند. برای مثال مرد وظیفه دارد کار کند و مخارج زندگی را پرداخت نماید. برای زن نیز در زندگی زناشویی وظایفی تعیین شده است که مرد انتظار دارد که زوجه به آنها عمل نماید. اگر زن به تمامی وظایفی که بر او واجب هستند عمل کرد، مرد نیز باید در ازای آن به زوجه نفقه پرداخت کند. نفقه شامل تمامی هزینه‌هایی است که مرد باید در زندگی خود آنها را پرداخت نماید. برای مثل هزینه‌های پوشاک، غذا، لوازم خانگی و..‌ باید توسط مرد پرداخت شود. اما اگر زوجه به وظایف خود عمل نکرد مرد نیز می‌تواند به او نفقه نپردازد. در این صورت دادگاه به نفع مرد رای خواهد داد.

مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین
مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین

نرخ و هزینه مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین

در این مقاله سعی شد درباره مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین توضیحات کاملی ارائه شود. افرادی که وضع مالی خوبی ندارند می ‌توانند با کمک وکلای آنلاین به پاسخ سوالات خود برسند و از طریق راه‌های درست و قانونی کارهای خود را به پیش ببرند. درباره نرخ و هزینه مشاوره با وکیل خانواده+ آنلاین باید گفت که نسبت به مشاوره حضوری از قیمت بسیار مناسب‌‌تری برخوردار است. برای بهره‌مندی از این مشاوره می ‌توانید به وکلای مجرب مجموعه ما مراجعه کنید و نام و شماره تلفن این وکلا را از همین سایت دریافت نمایید. البته شما می ‌توانید شرح حال زندگی خود را به صورت خلاصه در قسمت نظرات در این سایت‌ها درج کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود.

دکمه بازگشت به بالا