مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی - موسسه حقوقی وکیل خانواده

مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی

مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی

امروزه بسیاری از افراد وقت و امکان رفتن نزد مشاور را ندارند و نمی ‌توانند به صورت حضوری از این جلسات بهره‌مند شوند. همچنین آن دسته از زوجینی که مشکلات خانوادگی دارند اما به علت شرایط بد اقتصادی نمی ‌توانند در جلسات حضوری شرکت کنند، می ‌توانند از طریق مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی(به انگلیسی: telephone legal advice) مشکلات خود را بازگو کنند. در این مقاله به صورت مفصل درباره مشکلات خانوادگی صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه شوید.

مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی
مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی

مزایا مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی

مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی مزایا و ویژگی‌های خاصی دارد به همین علت افراد زیادی به آن روی می‌ آورند. برخی از این مزایا عبارتند از:

  1. در مشاوره تلفنی لازم نیست مطالب مانند جلسات حضوری نوشته شود به همین علت می‌ توان راحت‌تر و بهتر مطالب لازم را توضیح داد.
  2. در مشاوره تلفنی، مشاور بهتر و دقیق‌تر بر روی مسائل بیان شده تمرکز می ‌کند و درنتیجه سریع‌تر به موکل خود پاسخ خواهد داد.
  3. یکی از مهم ترین مزیت‌های مشاوره تلفنی این است که هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد و فرد می ‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز و در هر شهری که باشد با مشاوره حقوقی خانواده تماس حاصل فرماید.
  4. شما می ‌توانید با مشاوران مختلف در شهرهای دیگر کشور نیز صحبت کنید و لازم نیست حتما با مشاوران شهر و محل زندگی خود تماس بگیرید.
  5. زوجین می ‌توانند با تلفن همراه با تلفن ثابت نیز با مشاور گفتگو کنند.
  6. در مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی دیگر لازم نیست به مکان خاصی رفت ‌و آمد کنید و هزینه‌های ناشی از آن کاملا حذف می ‌شوند.
  7. برای افرادی که توان مالی ضعیفی دارند این مشاوره بسیار مناسب می ‌باشد. چرا که همانند مشاوره حضوری از کیفیت بالایی برخوردار است و بدون نیاز به پرداخت هیچ پولی می‌ توان از نظرات و پیشنهادات مشاور بهره‌مند شد.
  8. در این روش احتمال رفتن به دادگاه بسیار کمتر است.

 

  1. مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی شامل چه مواردی است؟

مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی در زمینه‌های پرداخت مهریه، نفقه، طلاق، حق حضانت فرزند، اجرت‌المثل، حکم رشد، نفقه فرزند و دیگر دعاوی خانواده می‌ تواند به موکل خود کمک کند.

مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی در زمینه طلاق

در مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی در زمینه طلاق ابتدا تمامی راهکارهای لازم برای ادامه زندگی مشترک زوجین بررسی و معرفی می ‌شوند تا از جدا شدن آنها جلوگیری شود. اما اگر دو طرف قصد ادامه زندگی با یکدیگر را نداشتند، مشاوره حقوقی خانواده می‌ تواند در این زمینه به زوج یا زوجه کمک فراوانی کند. متاسفانه طی دو دهه گذشته آمار طلاق به شدت بالا رفته است. طلاق دلایل زیادی دارد از جمله خیانت، مشکلات مالی و شرایط نامساعد اقتصادی، رابطه جنسی نامتعارف، اعتیاد، فقر.

زن و شوهری که عقد آنها دائم است می ‌توانند از هم طلاق بگیرند، پس طلاق برای عقد موقت نیست. و این دسته از افراد پس از تمام شدن مدت زمان صیغه محرمیت از محرمیت هم در آمده و دیگر نیازی به گرفتن طلاق ندارند. طلاق انواع مختلفی دارد که در ادامه درباره هرکدام از آنها توضیح مختصری را ارائه خواهیم کرد.

انواع طلاق

  • طلاق خلع: در طلاق خلع زوجه هیچ علاقه و تمایلی به زوج ندارد و بیشتر حس کراهت نسبت به او دارد. زوجه می‌ تواند همه یا بخشی از مالی که دارد برای مثال مهریه‌اش را به او ببخشد تا بتواند از همسرش جدا شود.
  • طلاق مبارات: طلاقی است که زن و مرد هیچکدام تمایلی به هم ندارند و نسبت به یکدیگر حس کراهت دارند.
  • طلاق رجعی: در طلاق رجعی مرد می ‌تواند در زمان عده به همسر خود بازگردد. درنتیجه در این طلاق حق بازگشت به همسر داده شده است.
  • طلاق بائن: طلاقی است که با خواندن صیغه طلاق روابط بین زوجه و زوج به صورت کامل قطع خواهد شد.
  • زوجین می ‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طلاق و انواع با مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی تماس حاصل فرمایند.
مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی
مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی

مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی در زمینه گرفتن مهریه

آیا می ‌توان بدون پرداخت مهریه از همسر خود جدا شد؟ هنگامی که زن و مرد با هم ازدواج می ‌کنند و خطبه عقد خوانده می ‌شود مالک اصلی مهریه زن است. مرد موظف است پس از خواندن خطبه عقد و یا در زندگی مشترک مهریه را به همسرش پرداخت نماید. در صورتی که هنوز مهریه به زن پرداخت نشده است ولی مرد قصد جدا شدن از همسر را دارد، باید ابتدا تمامی حقوق زوجه مانند مهریه را به صورت کامل پرداخت کند. اگر زوج توان مالی کمی دارد و نمی‌ تواند به صورت یک جا کل مهریه را پرداخت نماید می‌ تواند از طریق مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی دادخواست لازم را برای دادگاه آماده کند. به این صورت دادگاه نیز با در نظر گرفتن جوانب مختلف مهریه را برای مرد قسط‌ بندی کند.

مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی درباره نفقه

طبق قانون، نفقه شامل تمامی هزینه‌های پوشاک، خوراک، مسکن، لوزام خانگی و… می ‌شود که مرد موظف است آنها را تامین کند. البته زن موظف است تمامی شروط ضمن عقد را انجام دهد و تمامی موارد لازم را رعایت کند و در این صورت مرد نیز باید به او نفقه بپردازد. در صورتی که زن موارد ضروری و واجب را نسبت به مرد و زندگی مشترک انجام ندهد، زوج نیز می ‌تواند از دادن نفقه اجتناب کند. اگر شما زنی هستید که به تمامی وظایف خود به درستی عمل می‌ کنید ولی همسر شما هزینه‌های لازم برای ادامه زندگی را پرداخت نمی ‌کند، می ‌توانید از طریق مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی دادخواست و مدارک لازم را تنظیم کنید. به این  ترتیب آنها را به دادگاه خانواده تحویل دهید. لازم به ذکر است که هر مردی با هر توان مالی باید نفقه را پرداخت نماید و اینکه شرایط مالی مرد ضعیف است توجیه مناسبی برای پرداخت نکردن نفقه نیست.

مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی در زمینه حق حضانت فرزند

حق حضانت و نگهداری فرزند با چه کسی است؟ در کل باید گفت که نگهداری و مراقبت از فرزند وظیفه شرعی و قانونی پدر و مادر است و هیچ کدام از آنها نمی ‌توانند از آن دوری کنند. از لحاظ قانونی هنگامی که زوجین از هم جدا می‌ شوند حق حضانت فرزند تا سن هفت سالگی به مادر داده می ‌شود. البته مادر می ‌تواند هنگام گرفتن طلاق بخشی از مهریه خود را به همسرش ببخشد و در ازای آن حق حضانت فرزندش را بگیرد. اما در غیر این صورت فرزند باید بعد از سن هفت سالگی به نزد پدرش برود و با او زندگی کند.

مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی
مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی

نرخ و هزینه مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی

همانطور که از نام مشاوره حقوقی خانواده رایگان تلفنی معلوم است این مشاوره کاملا رایگان و بدون هزینه می‌ باشد. افراد می ‌توانند با گرفتن شماره وکیل موردنظر از راهنمایی‌ها و صحبت‌های او بهره‌مند شوند. برای اینکه بتوانید شماره یک وکیل مجرب و کارآزموده را پیدا کنید، بهتر است ابتدا سری به مقاله های سایت معتبر مجموعه ما بزنید. در این سایت‌ اسامی و مشخصات وکلای مجرب ما نوشته شده‌است. شما می ‌توانید باتوجه به مشکل خود یکی از این مشاوران را انتخاب نمایید و با او صحبت کنید. افرادی که به مشاوره نیاز دارند می ‌توانند از مشاوران دیگر شهرها نیز کمک بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا