وکیل خانواده - موسسه حقوقی وکیل خانواده

وکیل خانواده

توضیحاتی درباره وکیل خانواده

اگر بخواهیم برای وکیل خانواده(به انگلیسی: family lawyer ) یک تعریف کلی بیاوریم باید گفت که تمامی کارهای مربوط به مهریه، نفقه، حضانت فرزند و.. را مورد بررسی قرار می ‌دهد و تمامی این کارها در کمترین زمان ممکن به اتمام می رساند. افراد می ­توانند برای انجام کارهایی از قبیل پرداخت مهریه، حق حضانت فرزندان، گرفتن نفقه و اجرت­المثل با وکیل مشورت نمایند.

باید گفت که وکیل می ­تواند تمامی کارهای مربوط به تنظیم انواع داد خواست را به درستی و در اسرع وقت انجام دهد. با دادان حق وکالت به وکیل دیگر لازم نیست موکل در بسیاری از مراحل حضور داشته باشد چرا که وکیل می ­تواند تمامی کارها را بدون حضور موکل به پایان برساند. در این مقاله سعی داریم درباره‌ی وظایف وکیل خانواده توضیحاتی را برای شما ارائه دهیم پس با ما همراه باشید.

وکیل خانواده
وکیل خانواده

نحوه محاسبه نفقه زن

همانطور که گفتیم وکیل خانواده کارهایی از جمله مطالبه نفقه و… را بررسی می‌ کند. درباره‌ی نفقه باید گفت که به تمامی هزینه‌هایی که مرد موظف است برای زندگی و‌ زن پرداخت نماید ازجمله هزینه‌ی خوراک، پوشاک و… نفقه گفته می ‌شود. اگر خطبه‌ی عقد جاری شد، مرد موظف است به همسر خود نفقه پرداخت نماید. البته باید گفت که اگر عقد دائمی باشد مرد باید نفقه را پرداخت نماید. اما اگر عقد موقت باشد مرد موظف به پرداخت نفقه نیست. مگر اینکه در زمان عقد زوجه شرط گذاشته باشد که زوج باید به او نفقه بپردازد و مرد این شرط را قول کرده باشد.

باید بدانید که مرد تنها در شرایطی می‌ تواند از دادن نفقه اجتناب کند که زوجه از ادای وظایف زناشویی خود دوری کند. در این حالت مرد می ‌تواند به همسر خود نفقه نپردازد و حتی اگر زوجه از او شکایت کند و مرد بتواند مدارک معتبری را ارائه کند و ثابت نماید که زوجه از ادای وظایف خود خودداری می‌ کند، رای و حکم دادگاه با نفع مرد خواهد بود. اما نکته‌ی مهم درباره‌ی این موضوع آن است که اگر زوجه دارای مشکل خاصی مانند ترس و تنش باشد و نتواند همسر را تمکین کند، می ‌تواند به ارائه اسناد معتبر پزشکی نفقه را از شوهر خود دریافت نماید.

آیا خواندن صیغه به صورت شفاهی درست و قانونی است؟

ابتدا بهتر است بگوییم که عقد دائم و عقد موقت در دو مورد باهم متفاوت می‌ باشند. در عقد موقت مرد موظف نیست که به همسر خود نفقه پرداخت نماید. همانطور که گفتیم تنها در صورتی زن در عقد موقت می‌ تواند از مرد طلب نفقه کند که قبل از خواندن صیغه‌ی محرمیت زن برای زوج شرط گذاشته باشد و مرد آن را پذیرفته باشد.

دومین تفاوت بین عقد موقت و عقد دائم این است که پس از تمام شدن مدت زمان عقد موقت دیگر لازم به خواندن صیغه‌ی طلاق نیست. وکیل خانواده می ‌تواند در زمینه‌های متعددی از جمله پرداخت نفقه و… به شما کمک کند. باید اشاره کرد که خواندن صیغه‌ی محرمیت به صورت شفاهی کاملا درست و از لحاظ شرعی و قانونی ایرادی نخواهد داشت.

وکیل خانواده
وکیل خانواده

توضیحاتی درباره‌ی اجرت‌المثل

اجرت‌المثل برای تمامی کارها و مواردی که زوجه انجام داده است به او پرداخت می ‌شود. البته اجرت‌المثل زمانی به زوجه پرداخت می ‌شود که خطبه طلاق جاری شود و درنتیجه در اموال و دارایی‌های زوج پس از پرداخت اجرت‌المثل تغییراتی ایجاد خواهد شد. زوجه زمانی می ­تواند آن­ را دریافت کند که مرد درخواست طلاق داده باشد. وکیل خانواده می ‌تواند به شما در پرداخت اجرت‌المثل تا حد زیادی کمک کند.

چگونگی وصول و اجرای مهریه

زوجه می ‌تواند برای دریافت مهریه خود به دفتری که در آنجا ازدواجشان ثبت گردیده مراجعه نماید. اگر نوع مهریه عندالمطالبه باشد می‌ تواند آن را از همسر طلب کند. زوج موظف است مهریه زن را بعد از خواندن خطبه عقد به او پرداخت نماید. اگر مرد از پرداخت مهریه به زن خودداری نمود، زن می ‌تواند از او شکایت کند و مدارک و اسناد مربوطه را به دادگاه تحویل دهد. برای اینکه بتوانید تمامی این مراحل را در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسانید می ‌توانید با وکیل خانواده برای اجرای این مراحل کمک بخواهید. در صورتی که باز هم مرد از پرداخت مهریه اجتناب نمود، وکیل می تواند تمامی اموال او را توقیف نماید.

مدارک لازم برای طلاق توافقی

در صورتی که زوجین با هم اختلاف داشته باشند و بخواهند از هم جدا شوند باید مدارکی را به دادگاه ارائه دهند. این مدارک عبارتند از:

_تحویل شناسنامه زوجین

_تحویل کارت ملی زوجین

_تحویل اصل عقدنامه، البته اگر اصل عقدنامه گم شده باشد زن یا مرد و یا وکلای آنها می ‌توانند به دفترخانه‌ای که ازدواج آنها ثبت شده‌است مراجعه کنند و عقدنامه را دریافت نمایند. البته شما می ‌توانید تمامی این مراحل را با کمک وکیل خانواده پیش ببرید و در اسرع وقت به نتیجه برسید.

شرط وکالت زوجه در طلاق چیست؟

باید اشاره کرد که طلاق حق مرد است و یکی از حقوقی است که به مرد مرتبط می ‌شود. البته در برخی از موارد زوج وکالت و حق طلاق را به همسر خود یعنی زوجه می‌ دهد. یعنی هر وقت زوجه نتوانست با زوج زندگی کند می ‌تواند از او جدا شود. برای اینکه زوجه حق طلاق داشته باشد، باید در عقدنامه ثبت شود و زوج نیز آن را امضا کند. البته بعد از عقد نیز دو طرف می ‌توانند به دفاتر رسمی ازدواج مراجعه کنند و زوج حق طلاق را به زوجه انتقال دهد. تمامی این کار‌ها را نیز می توانید با راهنمایی وکیل خانواده در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

اگر پدر فوت کنند حق حضانت فرزند به چه کسی داده می ‌شود؟

زمانی که زوجین از هم جدا می‌شوند حق حضانت و نگهداری از فرزند به هر دوی آنها واگذار می ‌شود. مادر می ‌تواند تا سن هفت سالگی از فرزند خود نگهداری کند و پس از آن وظیفه‌ی پدر است که حضانت فرزند را بر عهده بگیرد. اما اگر پدر فوت شود، حضانت فرزند به مادر داده می ‌شود و مادر موظف است از فرزند یا فرزندان خود نگهداری کند.

مزایای کمک از وکیل خانواده برای مطالبه‌ی نفقه فرزند

شما می ‌توانید برای گرفتن نفقه فرزند خود از وکیل خانواده کمک بگیرید. وکیل می‌ تواند با تحویل مدارک و اسناد قانونی و درست به دادگاه، حق و حقوق فرزند را بگیرد. درنتیجه اگر در گرفتن نفقه با زوج مشکل دارید می ‌توانید این کار را به وکیل مجرب و کارآزموده بسپارید تا در کمترین زمان ممکن تمامی کارهای اداری آن به اتمام برسد و فرزند شما بتواند نفقه را دریافت کند.

وکیل خانواده
وکیل خانواده

هزینه‌ی وکیل خانواده

هزینه و نرخ وکیل خانواده، باتوجه به پیچیدگی پرونده‌ی شما متفاوت می ‌باشد. شما می ‌توانید مشکلات خود را به صورت آنلاین با سایت‌های معتبر درمیان بگذارید تا بتوانید به جواب سوالات خود برسید. با مراجعه به این سایت‌ ما می ‌توانید به راه‌های تماس با وکلای مجرب این مجموعه دسترسی پیدا کنید و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید. در آخر با توجه به بودجه مورد نظر می ‌توانید وکیل مناسبی را برای انجام کارهای خود انتخاب نمایید.

وکیل خانواده

وكالت یکی از مشاغلی است که به زمینه‌های مختلف مربوط می ‌شود و در مرکز خانواده یکی از موثر ترين گرایش‌ها محسوب مي شود. وکیل خانواده در طیف گسترده‌ای از مسائل خانوادگی و قانونی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. يك رابطه و ازدواج نا موفق مي تواند در زندگی روزمره بسیار زيان بخش و عاطفی به نظر برسد. مسائل خانوادگی مهم‌تر از مسائل داراي و مالی هستند. توصیه برای اتخاذ تصمیمات درست در زمان مناسب توسط یک وکیل خانواده آزاد به راحتی در دسترس است.

گروه حقوق خانواده دانش گسترده‌ای از مسائل مالی پیچیده و تخصص مربوط به کودکان و والدین دارد. وکیل خانواده کرج، به عنوان رهبران حقوق خانواده و طلاق، در این زمینه پیچیده تخصص دارد. متخصصان حقوق خانواده گزینه‌های مختلفی را بدون شرایط قانونی ذکر کرده‌اند. حقوق خانواده گاهی به عنوان حقوق زناشویی شناخته می‌ شود. همچنین یک منطقه عملی مربوط به وکیلی خانواده است که با مسائل حقوقی و روابط خانوادگی بین اعضای خانواده سر و کار دارد. بسیاری از قوانین خانوادگی مربوط به مسائل زناشویی، مدنی، خانوادگی و نیز بسته شدن این روابط است.

وظايف وكيل خانواده مناسب در تهران

وکلای خانواده با طیف وسیعی از مراجع از جمله کودکان و افراد مسن کار می ‌کنند و درباره گزینه‌های آن‌ها و حقوقشان به آن‌ها مشاوره می‌ دهند. وظایف یک وکیل خانوادگی می ‌تواند برای هر فرد بسیار متفاوت باشد. با این حال، مسئولیت‌های کلیدی یک وکیل خانواده معمولا ً شامل موارد زیر می ‌شود:

  • تلاش برای حل مشکلات پیچیده و حل و فصل اختلافات در خارج از دادگاه از طریق حل اختلافات جايگزين. در صورتی که به توافق نرسیدند، وکیل خانواده در تهران به نمایندگی از مشتریان پرونده را در دادگاه بایگانی نموده و همه وظایف مربوط به حل و فصل اختلافات را انجام خواهد داد.
  • تهیه پیش‌نویس، مذاکره و مرور اسناد دادگاه از جمله دادخواست یا بيانيه شاهد.
  • برقراری ارتباط با متخصصان دیگر از جمله روانشناسان، پزشکان، مددکاران اجتماعی و افسران پلیس.
  • تحقیق در مورد پرونده‌های تاریخی که بسیار شبیه به پرونده هاي وضعیت فعلی است.
  • ارزیابی هر گونه مدرکی که ممکن است بر روی مراجع تاثیر بگذارد.
  • مدیریت موثر و تلقيني شرايط غير قابل پيش بيني احساسي

خصوصيات مهم وكيل خانواده در كرج

وکیل خانواده باید ویژگی‌هایی داشته باشد که او را از دیگران متمایز کند. آموزش و صلاحیت موارد کلیدی هستند، اما برای تبدیل شدن به یک وکیل خانوادگی، زمان بیشتری نیاز است. برای موفقیت در این شغل، مهارت‌های زیر لازم است:

  • داشتن توانایی‌های ارتباطی استثنایی
  • توانایی همدلی و همچنین داشتن رفتار حرفه اي
  • توانایی کنترل احساسات منفی و مثبت
  • اشتیاق به کمک به مردم و تقویت روابط
  • توانایی‌های مذاکره و مذاکره قوی
  • توانایی‌های تحقیق قوی
  • آشنایی و تجربه دادرسی و روش‌های دیگر
  • توانایی توضیح مسائل حقوقی برای مراجع با دانش کم یا بدون دانش
  • توانایی کار کردن با افراد در هر سنی، از جمله کودکان و سالمندان

حيطه كاري وکیل خانواده

حقوق خانواده بخشی از قانون است که با روابط خانوادگی سر و کار دارد. این قوانین مسائل خانوادگی مانند ازدواج، طلاق، نفقه، فرزندخواندگی و اتحادیه‌های مدنی را اداره می‌ کنند. این قوانین در همه کشورها متفاوت است. با این حال، یک وکیل خانواده خوب در تهران گام‌های مهمی برای حمایت از حقوق اعضای خانواده و حمایت از منافع اعضای خانواده دارد. وکیل خانواده یک وکیل حقوقی است که در حقوق خانواده تخصص دارد.

این وکلا معمولا ً در زمان حل اختلاف قانونی یا موضوعي در مورد اعضای خانواده دخالت دارند. بسیاری از خانواده‌ها از اهمیت و نقش وکیل خانواده آگاهی ندارند. مشکلاتي که وقتی از هم جدا می ‌شوند پیچیده هستند. زیرا آن‌ها نیاز به انجام کارهایی دارند که به اندازه کافی اعتماد به نفس آن را ندارند، بلکه با تغییرات عاطفی هم سر و کار دارند.

وكيل به مردم کمک می‌ کند تا راه خود را به سمت موقعیت‌های چالش برانگیز هدایت کنند. راه‌حل‌های متمرکز و رویکرد عملی وکیل به خانواده این امکان را می ‌دهد که با اطمینان تصمیم بگیرند. در هر مرحله از فرآیند با هدف دستیابی به بهترین نتایج برای خود، توصیه‌های روشنی ارائه شده‌است.

وکیل خانواده برای ازدواج

ازدواج چیزی است که در ظاهر ساده به نظر می ‌رسد اما در حقیقت یک موضوع قانونی پیچیده است. هر چند ممکن است عجیب به نظر برسد، اما افراد قبل از اینکه بخواهند ازدواج کنند، باید با وکیل خانواده مشورت کنند. وکیل فرد را از طریق الزامات قانونی ازدواج در منطقه راهنمایی می‌ کند. وکیل خانواده نیز به بررسی مسائل ازدواج و مشاوره دادن به مردم درباره مسئوليت ها و حقوق قانونی آن‌ها کمک خواهد کرد.

یک وکیل در هنگام آماده کردن یک قرارداد پیش از ازدواج، راهنمای خوبی است. در بسیاری از موارد، تهیه پیش‌نویس یک توافقنامه ضروری است. در برخی موارد، پیش از ازدواج، تصمیم گرفته می ‌شود ثروت را به چه صورت در زمان طلاق یا مرگ تقسیم کنند. مشاوره در زمینه اقدامات پیش از ازدواج نیز توسط یک وکیل خانواده آزاد انجام می‌شود. مشاوره حقوقی قبل از ازدواج به خصوص زمانی مفید است که یک عدم تعادل اقتصادی بین شرکا وجود داشته باشد و دیگری افراد مرتبط با ازدواج قبلی نیز وجود دارد.

اقدامات مهم وکیل خانواده در مشهد

وکیل خانواده به فرد کمک می‌ کند تا از دارایی‌های خود محافظت کند و آینده خود را در سراسر زندگی‌اش تضمین کند. وکیل خانواده با افراد زیادی کار می ‌کند. در زمینه ازدواج نه تنها ازدواج رسمی، بلکه روابط آزاد و غیر رسمی بسیاری با کمک وکیل خانواده امکان پیگیری وجود دارد. بسیاری از مردم برای ازدواج موقت و مشکلاتشان به وکلای مدافع نیاز دارند. گرفتن توصیه وکیل خانواده به فرد کمک می ‌کند تا از مشکلات رنج نبرد یا بر آن غلبه کند.

قانون وکلا در هر نقطه از جهان متفاوت است، اما یک قانون در هر کشور تصویب می‌ شود. امروزه مردم شیوه‌های مختلف زندگی را از انطباق با تعهد زناشویی انتخاب می‌ کنند و این باعث مشکلات زیادی می ‌شود. با کمک وکیل خانواده آزاد مردم اطلاعات کافی در مورد این مسائل دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که در صورت لزوم، چارچوب قانونی ازدواج باید رعایت شود. این قوانین توسط وکلا توضیح داده می ‌شوند. وکیل خانواده به خوبی به روابط زناشويي و خانوادگی آگاه است. به همین دلیل مردم به یک وکیل خانواده نیاز دارند تا آن‌ها را در رویه‌های قانونی لازم راهنمایی کند.

وکیل خانواده طلاق

وقتی زوجین در خانواده تصمیم می گیرند که از هم جدا شوند، بسیاری از مردم برای طلاق وکلای خانواده را پیشنهاد می ‌کنند. پایان دادن به ازدواج یک ماده قانونی پیچیده است که به راحتی می ‌تواند ماه‌ها یا سال‌ها به طور کامل حل شود. مسائل حقوقی شامل تقسیم اموال، رسیدگی به مالکیت اموال، حضانت کودک و نفقه است. با در نظر گرفتن دلایل طلاق از جمله سو استفاده از زن، نزاع‌های خانوادگی یا سهل انگاري، هر یک از طرفین حق دارند حقوق و تعهدات حقوقی داشته باشند.

موارد طلاق بدون وکیل خانواده معمولا ً خارج از کنترل بوده و منجر به دعاوی مدنی می ‌شود که منابع و زمان را هدر می ‌دهند. وکلای خانواده به شما در رسیدن به سازش عادلانه بدون محاکمه طولانی کمک خواهند کرد. هر یک از زوجین معمولا ً با یک وکیل همراهی می‌ کند تا منافع خود را نشان دهند. این بهترین راه برای کنترل اوضاع است.

یک وکیل خانواده خوب در تهران خواسته‌های مراجع خود را بیان کرده و شرایط را مورد مذاکره قرار خواهد داد.

همچنین وکیل باید با توجه به پرونده به موکلش توصیه کند. حتی پیش از ازدواج، فرد حق دارد از دارایی‌های خود در یک روش عادلانه و قابل توجه محافظت کند.

وکیل خانواده برای مشکل حضانت فرزند

تعارض بر سر حضانت کودک معمولا ً پس از طلاق رخ می‌ دهد. هر والد حق دارد از فرزندان خود دفاع کند، حتی اگر از هم جدا شده باشند و درست همينجا است كه درگیری آغاز مي شود. با این حال مسائل حضانت کودک را نمی ‌توان تنها با طلاق برطرف کرد. مردم قادر خواهند بود برای حضانت علیه دولت و یا دیگر اعضای خانواده پیگیری کنند. در صورتی که فرد متهم به سو استفاده از کودکان، بی‌توجهی یا ناتوانی در حفاظت از کودکان باشد، دولت می ‌تواند فرزند را از خدمات رفاهی كودكان از والدين جدا کند.

در مورد همسر و اعضای خانواده به ویژه والدین، ممکن است این مشکلات دیده شوند. وکیل خانواده بهترین راه برای انجام مشاوره كاربردي و موثر در این زمینه است. این مساله برای بسیاری از خانواده‌ها به عنوان یک مشکل اتفاق می ‌افتد. در دعواي حضانت کودک، دادگاه از هر پدر و مادری درخواست خواهد کرد که ثابت کند که می‌ تواند از کودک حمایت کند و آینده او را تضمین کند.

یک وکیل خانواده آزاد، مردم را در همه مراحل به صورت گام به گام براي حضانت کامل فرزندانشان راهنمایی می‌ کند. اگر کسی به ناحق متهم به سهل انگاري یا  کودک آزاري شود، وکیل ضمانت می ‌کند که گناهش ثابت شود. این امر از تبدیل شدن پرونده به دعوي كيفري جلوگیری می‌ کند. فرزندخواندگی یک فرآیند قانونی سخت است که ممکن است چند ماه طول بکشد. بسیاری از تلاش‌ها برای پذیرش در حقیقت با مشکلات حقوقی مواجه هستند. در این زمینه، خدمات رفاهی کودک یا دولتی باید ثابت شود که والدین توانایی مراقبت از کودک از لحاظ ذهنی، عاطفی و مالی را دارند.

اقدامات وکیل خانواده در روند حضانت کودک

این فرآیند شامل تشکیل یک پرونده و ارائه مدارک برای مقامات مربوطه است. ممکن است اختلافاتی وجود داشته باشد که به کار و زمان بیشتری نیاز دارد. برای مثال والدین یا سرپرستان کودک ممکن است فرد را به دلایل قانونی طرد كنند و یا حتی سعی در گرفتن پول داشته باشند و او را تهدید کنند. ممكن است از فرد خواسته می‌ شود که در شماری از جلسات دادگاه حاضر شود تا اختلافات را حل و ادعاهای حمایت را حل کند. در اينجا وکیل خانواده نقش بسزايي را ايفا مي كند.

یک وکیل کمک خواهد کرد تا تمام مدارک را به دقت پر کند و یک پرونده مناسب برای موکلش در دادگاه فراهم کند. او مراقب است که فرد اقدامات خود را به عنوان یک قيم بی ‌طرف انجام دهد. برای این پرونده، پیش‌نویس طرح املاک و مستغلات و به روز رساني برنامه‌ها و وصیت یک فرآیند مستمر هستند.

وكيل خانوادگي وصيت نامه

وصيت نامه توضیح می ‌دهد که چگونه دارایی‌ها را بین افراد تحت سرپرستي تقسیم کنیم. پروژه املاک و مستغلات نسخه دقیق‌تر از وصیت‌نامه‌ای است که مدیریت و مالکیت همه دارایی‌ها را شرح می ‌دهد. طرح املاک وارثان را از تعهد و مسائل قانونی ناشی از انتقال مالکیت حمایت می ‌کند. طرح ملک و وصیت‌نامه دو سند مهم است که زن یا خانواده باید داشته باشند. با این حال آماده‌سازی این اسناد می ‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد و وکیل خانواده آزاد راهنمایی لازم برای آماده‌سازی آن‌ها را انجام خواهد داد.

این توصیه‌ها برای افرادی که از چگونگی شروع کار آگاهی ندارند حائز اهمیت است. علاوه بر آن قابلیت اطمینان وصيت نامه ها و طرح‌ هاي ملكي به رویه‌های قانونی انجام‌شده در آن‌ها بستگی دارد. یک وکیل خانواده به چگونگی آماده کردن وصیت‌نامه و نقشه املاک و مستغلات اشاره خواهد کرد. وکیل به مدارک پزشکی قانونی نیز کمک خواهد کرد.

اگر یک دعوای خانوادگی وجود داشته باشد، از قبیل تسویه حساب‌های املاک و قراردادهای حضانت، یک وکیل خانواده باید اتخاذ شود. این به این معنی است که همه چیز جدی است و نیازمند تخصص برای حل مشکلات آن است. وکیل خانواده در حل اختلافات خانوادگی بدون نیاز به رسیدگی به دادگاه موثر است. وکیل خانواده می ‌تواند به عنوان میانجی برای حل مناقشات و اختلافات قانونی بین اعضای خانواده عمل کند. در صورتی که عواقب یا الزامات قانونی به وجود آید، معمولا ً بهتر است آن‌ها را با قوه قضائیه به اشتراک بگذارید.

لزوم استخدام وکیل خانوادگی

وکیل خانواده بهترین گزینه برای رسیدگی به روابط خانوادگی و تعارضات بین اعضای خانواده است. چنین وکیلی به عنوان بهترین منافع خانواده در هنگام دفاع از حقوق و منافع هر فرد در نظر گرفته می‌شود. به این دلیل است که یک وکیل خانواده باید اختلافات داخلي و خانوادگي را حل و فصل کند. علاوه بر حل و فصل اختلافات، یک وکیل خانواده نیز باید به تصمیم‌گیری صحیح در مورد فرایندهای حقوقی بپردازد.

برای مثال، اگر فرد به دنبال ایجاد اعتماد خانوادگی یا استفاده از اسناد قانونی و یا اموال به نام خانواده و اموال باشد، وکیل خانواده خوب در کرج بهترین گزینه است. به طور کلی، بسیاری از موارد و شکایات مربوط به وکیل خانواده از جمله:

  • طلاق
  • حق حضانت کودک، حمایت و ملاقات با کودک
  • مهریه و حقوق کودکان
  • حل مسائل مالی و ملكي
  • فرزند خواندگی، مراقبت و محافظت از کودکان
  • خشونت خانوادگی
  • قراردادهای پیش از ازدواج
  • رحم جایگزین

مزایای وکیل خانواده آزاد

به طور کلی وکیل خانواده همه مقررات قانونی معامله دوگانه، هزینه و تاخیر را به حداقل رسانده است. مسائل مربوط به حقوق خانواده را می ‌توان به حوزه‌های قضایی دیگر انتقال داد. نهادهای حقوقی در زمینه‌های حقوقی فعالیت می‌ کنند که معمولا ً بر موارد حقوق خانواده تاثیر می ‌گذارند. فعالیت‌های وکیل خانواده شامل وصیت‌نامه، قانون جزا و وصيت خواهد بود. با وکلای خانواده اعتماد به نفس بیشتری در این مورد دارید. این امر تضمین می ‌کند که مردم می ‌توانند اضطراب و مشکلات ناشی از آن را تحمل کنند. همچنین مردم اقدامات موثرتری برای ادامه این پرونده انجام خواهند داد.

نتیجه‌گیری

در نهایت مشکلات خانوادگی یکی از مشکلاتی است که دادگاه‌ها در سراسر کشور آن را حل و برطرف می ‌کنند. برای درست کردن پرونده، وکیل خانواده نقش مهمی ايفا می‌ کند. در زمینه مسائل حقوقی و مشاوره، گروه حقوقی البرز خدمات ارزشمندی ارائه می‌ نماید. شما می ‌توانید در زمینه های مختلف حقوقی و بهره مندی از مشاوره با این تیم متخصص با ما تماس بگيريد.

دکمه بازگشت به بالا