وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران - موسسه حقوقی وکیل خانواده

وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران

وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران

توضیحاتی درباره وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران

جهت احترام و اکرام به خانواده محترم شهدا و ایثارگران شعبه دادگاه ویژه شاهد در تمامی شهر های کشور تاسیس شده است. لازم به ذکر است که وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران(به انگلیسی: Lawyer for the families of martyrs) نیز در این دادگاه‌ها حضور دارد تا بتواند مشکلات خانوادگی این خانواده‌ ها را حل نماید. در این شعب به بررسی و رسیدگی به اختلافات خانوادگی خانواده شهدا پرداخته می­شود. در این مقاله به طور مفصل درباره وکیل خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین شعب شاهد توضیحاتی را برای شما ارائه خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران
وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران

وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران

واضح است که ایثارگران برای آرامش جامعه و مردم تلاش ‌های فراوانی کرده ‌اند به همین علت در بین مردم از ارزش و احترام بالایی برخوردار هستند. تمامی افراد جامعه در هر سن و موقعیتی که باشند باید به این افراد احترام بگذارند و قدردان زحمات آن ها باشند. وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران در شعب شاهد در نظر گرفته شده است و زمانی که این افراد در مسائل مختلف خانوادگی دچار مشکل و اختلاف شدند می‌ توانند با مراجعه به این شعب مشکلات خود را حل نمایند. همچنین برای خانواده شهدا و ایثارگران مشاوره و وکیل تلفنی در نظر گرفته شده ‌است. این افراد می ‌توانند با گرفتن شماره وکیل مورد نظر خود تمامی مشکلات را به صورت غیرحضوری بازگو کنند. در این حالت می توانید عکس مدارک و اسناد لازم را نیز از طریق برنامه ‌های مجازی مثل واتساپ برای وکیل و مشاور خود بفرستید. این کار باعث می‌ شود که وکیل شما تمامی مدارک را بررسی کند و راه‌ حل مناسب را ارائه دهد. افرادی که از وکیل برای حل اختلافات خود کمک می‌ گیرند بسیار سریعتر و زودتر به نتیجه می‌رسند و همچنین احتمال پیروزی در پرونده نیز با وجود وکیل بالاتر می‌رود. چرا که وکیل با قوانین و مقررات کشور آشنا است. جالب است بدانید که برای خانواده شهدا و ایثارگران مشاوره حقوقی تلفنی نیز راه‌اندازی شده است تا از طریق آن بتوانند سوالات حقوقی خود را مطرح نمایند. لازم به ذکر است که مشاوره حقوقی تلفنی کاملا رایگان بوده و لازم نیست هیچ پولی را در قبال آن پرداخت نمایید.

وکیل خانواده شهدا در چه مواردی به موکل خود کمک می‌کند؟

برای اینکه بتوانید در پرونده مورد نظر خود پیروز شوید باید از راه‌ حل‌ های قانونی استفاده کنید. در این هنگام وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران می ‌تواند به شما در زمینه‌های مختلف مشاوره بدهد تا زودتر به نتیجه برسید. لازم به ذکر است که این وکیل هم بر تمامی قوانین کشور تسلط دارد و هم بر روی تمامی امور و کارهای مربوط به فرزندان شهدا نیز واقف است و می‌تواند بدون هیچ مشکلی پرونده آنها را بررسی کند. اگر می‌ خواهید با یک وکیل و مشاوره حقوقی صحبت کنید می ‌توانید بسیار صریح و راحت در هر ساعتی از روز با مشاور حقوقی تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده شود. لازم به ذکر است که مشکلات حقوقی که در حیطه خانواده وجود دارد تا حدودی پیچیده و سخت بوده به همین علت وکیل می ‌تواند بهتر و راحت‌تر با مسائل و موضوعات مختلف برخورد کند و آنها را حل نماید.

وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران
وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران

همه چیز درباره دادگاه خانواده شهدا

دادگاه خانواده شهدا یک شعبه اختصاصی‌ برای خانواده شهدا می ‌باشد که در زمینه حل مشکلات آنها فعالیت دارد. در این دادگاه به تمامی مشکلات و دعاوی خانواده رسیدگی شده و سعی دارند که در اسرع وقت به حل آنها اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران کمک بگیرید.

نکات قابل توجه درباره دادگاه خانواده شهدا و ایثارگران

در این قسمت از مقاله درباره نکات مهم دادگاه خانواده شهدا و همچنین وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران توضیح خواهیم داد. این نکات عبارتند از:

  • هزینه دادرسی: هزینه دادرسی در دادگاه خانواده شهدا و ایثارگران همانند دادگاه‌های عادی است. و از لحاظ قانونی می ‌توان گفت که قانون فقط کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید انقلاب اسلامی از پرداخت هزینه معاف کرده است.
  • صلاحیت رسیدگی به پرونده: در دادگاه خانواده شهدا یا همان شعب شاهد به بررسی و حل مسائل و مشکلات خانوادگی خانواده شهدا اقدام می‌ شود. اما از نظر صلاحیت رسیدگی به پرونده روش یکسانی را با دیگر دادگاه‌ها و پرونده دیگر افراد دارند.
  • نحوه پذیرش و رسیدگی به پرونده در شعب شاهد: برای اینکه بتوانید از وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران مشاوره بگیرید و پرونده خود را در دادگاه شاهد به جریان بیاندازید باید از طرف بنیاد شهید انقلاب اسلامی گواهی لازم را دریافت کنید. بعد آن را ضمیمه پرونده کنید و سپس مدارک لازم و گواهی مذکور را به دادگاه تحویل دهید.

مشاوره با وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران چه فوایدی دارد؟

مشورت و کمک گرفتن از وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران مزایا و فواید متعددی دارد که در ادامه برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. این مزایا عبارتند از:

  • پاسخگویی بیست ‌و چهار ساعته به سوالات: شما می‌ توانید از طریق مشاوره تلفنی با وکیل خانواده شهدا در هر ساعتی از روز سوالات خود را مطرح نمایید درنتیجه در این مشاوره هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای شما وجود ندارد. همچنین موکل می‌تواند به صورت شبانه روزی با وکیل خود در ارتباط باشد.
  • قیمت مناسب و تعرفه‌های منصفانه: برای خانواده شهدا وکیل و مشاور حقوقی رایگان در نظر گرفته شده است و آنها می‌ توانند بدون پرداخت هیچ پولی از مشاوره رایگان با وکیل خانواده شهدا بهره‌مند شوند. ایثارگران و جانبازان نیز می ‌توانند با پرداخت هزینه بسیار ناچیزی سوالات خود را از مشاوره حقوقی تلفنی بپرسند. این مشاوره به صورت شبانه روزی و بیست ‌و چهار ساعته انجام می ‌گیرد.
  • اطلاعات تخصصی: افرادی که از وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران برای حل مشکلات خانوادگی خود کمک می ‌گیرند بسیار سریعتر و زودتر به نتیجه مورد نظر خود می ‌رسند. وکلای دادگاه خانواده شهدا از تخصص و تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین می ‌توانند به صورت بیست ‌و چهار ساعته به این عزیزان کمک کنند.
وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران
وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران

نرخ و هزینه وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران

همانطور که گفتیم وکیل برای خانواده شهدا و ایثارگران تعرفه بسیار منصفانه و عادلانه‌ای دارد. برای همین افراد می ‌توانند با پرداخت هزینه بسیار کمی از جلسات حضوری این وکلا بهره‌مند شوند. البته برای خانواده شهدا و ایثارگران مشاوره حقوقی تلفنی نیز راه‌اندازی شده است. به این ترتیب آنها بدون پرداخت هیچ پولی و از طریق تماس تلفنی می ‌توانند مشکلات خود را بازگو کنند. برای پیدا کردن شماره تلفن این وکلا بهتر است سری به مقاله های سایت ما بزنید.‌ در این سایت‌ نام و شماره تلفن وکلای حقوقی مجرب و کارآزموده مجموعه ما نوشته شده است و شما می ‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به جواب سوالات خود برسید. جالب است بدانید که شما می ‌توانید در قسمت پایینی این سایت و در بخش نظرات، سوالات خود را درج کنید، تا در اسرع وقت توسط افراد مختصص به آنها جواب داده شود.

دکمه بازگشت به بالا